معرفی شرکت های فعال در صنعت ساختمان سازی ایران
درب استیل چیست؟
یک شنبه 19 شهريور 1402 ساعت 20:46 | بازدید : 85 | نویسنده : wikipedia-iran | ( نظرات )

همه‌ی ما انواع درب استیل را دیده ایم و می‌دانیم که این نوع درب‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که امکان ورود سارقان به داخل خانه و یا شرکت و محیط شما را کم می‌کنند. اما بیشتر ما با ساختار تولید درب استیل آشنایی نداریم و از انواع آن نیز بی‌اطلاعیم و نمی‌دانیم هنگامی که قصد خرید درب استیل با کیفیتی را داریم باید به کدام مرکز مراجعه کنیم. چنانچه تا پایان این مقاله همراه ما باشید اطلاعات مفیدی را در این خصوص در اختیارتان قرار خواهیم داد که می‌تواند به شما کمک نماید تا هنگام انتخاب و سفارش درب استیل از آیتم‌های مهمی که در امنیت، استحکام و قیمت آن موثر است، اطلاع کافی داشته باشید.

معرفی درب استیل

درب استیل همان طور که از نامشان پیداست از استحکام بیشتری برخوردارند و در قبال نفوذ سارقان امنیت بیشتری نسبت به درب‌های معمولی و حتی درب‌های فلزی آکاردئونی و .. دارند. اما این نکته را هم باید در مورد درب استیل ذکر کرد که هیچ چیز صددرصد نیست؛ اما این درب‎ها تا اندازه بسیار زیادی می‎توانند امنیت خانه شما را تضمین کرده و امکان ورود سارقان، شکسته شدن درب‎ها از طرف آن‌ها و همچنین باز شدن قفل‌ها و اهرم‌اندازی سارقان را سخت و تا حدی غیرممکن نمایند. بنابراین به شما توصیه می‌کنیم حتما برای آرامش خاطر خود، هنگام انتخاب درب خانه، دفتر کار و .. دقت کنید و با خرید درب استیل محکم و قابل اطمینان از مشکلات و آسیب‌های ناشی از سرقت جلوگیری کنید.

قطعات ساختاری درب استیل

در این قسمت به طور کامل به بررسی قطعات به کار رفته در درب استیل می پردازیم زیرا آنچه که درب استیل را از سایر درب‌ها جدا کرده و کارایی و امنیت آن را بیشتر می‎کند همین ساختار یعنی جنس درب، قفل‌ها، لولا و چهار چوب آن است.

  • نمای درب
آنچه که در اولین نگاه به درب استیل توجه ما را به خود جلب می‌نماید نما یا همان کاوری است که به عنوان ظاهر بیرونی درب به کار رفته است. که البته متناسب با اینکه قرار است شما درب استیل را در چه مکانی استفاده کنید، نوع و طرح نمای درب می‌تواند متفاوت باشد.
به عنوان مثال برای مناطق سرد و یا پر رطوبت بهتر است درب‌های استیل را انتخاب می کنید ضد رطوبت باشند و اگر درب استیل را برای مکان‌های صنعتی می‌خواهید باید از مقاومت کافی در برابر مواد خاص شیمایی برخوردار باشد و مقاومت بالایی از خود نشان دهد.
به طور معمول برای آب هوای مرطوب از درب استیل 304 و برای مکان های صنعتی از درب استیل 316 استفاده می کنند. بنابر آلیاژ استیلی که برای درب مورد استفاده قرار می‌گیرد، می‌توان تعیین کننده میزان کیفیت و دوام درب استیل باشد و مشتری از حق انتخاب بیشتری برخوردار باشد. همچنین ترکیب شیشه و اجزای چوبی در نمای درب استیل ظاهری متفاوت ایجاد نمود که این ویژگی می‌تواند بر زیبایی درب‌های استیل بیفزاید.
اگر به بازار و فروشگاه‌های درب استیل سری زده باشید شاهد تنوع مدل و رنگ بسیاری خواهید بود. در حال حاضر در بازار درب‌های استیل از فلز جنس آلیاژ 304 با رنگ نقره ای و طلایی موجود است. بنابراین قیمت درب استیل می‌تواند با هر کدام از آیتم‌هایی که ذکر کردیم متفاوت باشد و مشتری می‌تواند متناسب با سلیقه، نیاز و بودجه خود نسبت به خرید درب استیل اقدام نماید.
  • شاسی یا اسکلت درب

شاسی فلزی که تمام بخش ها و اجرای درب استیل روی آن سوار می شود مهم ترین بخش ساختاری درب استیل است، یکی از مهمترین قسمت‌های درب به شمار می‌آید زیرا اگر فریم اسکلت فلزی از پروفیل های ضخیم و مقاوم در ساختار درب به کار نرفته باشد، در واقع شما با یک درب نا ایمن  مواجهید که نمی‌توان روی مستحکم بودن آن حساب کرد.

  • عایق های صوتی و حرارتی

از دیگر بخش‌هایی که در ساختار یک درب استیل به کار برده می‌شود، می‌توان به عایق آن اشاره کرد. عایق‌هایی که در این فضا قرار می‌گیرند از جنس نسوز و ضد صدا بوده و کارشان این است که به عنوان عایق گرما و سرما و صدا به افزایش کیفی درب کمک کنند تا از تبادل صدای بیرون به درون محیط و یا بالعکس جلوگیری شود.

  • لولای درب

یکی دیگر از بخش‌های درب استیل که باید از طراحی، ساختار و امنیت بالایی برخوردار باشد تا بتواند راه را برای ورود سارقان ببندد لولاهای درب هستند. این لولاها اغلب باید از جنس استیل محکمی تهیه شده باشند و ضخامت و مقاومت آن‌ها به اندازه‌ای باشد که بتواند وزن درب را به خوبی تحمل نماید. همچنین در اغلب درب‌های استیل لولاها در تعداد سه عدد و از نوع بلبرینگ‌دار هستند و به گونه‌ای قرار گرفته‌اند که از بیرون و داخل دیده نمی‌شوند بنابراین امکان شکستن و یا باز کردن آن‌ها با استفاده از اهرم کردن برای سارقان امکان پذیر نمی‌باشد.

  • دستگیره

دستگیره به کار رفته روی درب استیل یکی از مهمترین اجزای آن به شمار می‌آید؛ زیرا نبود آن هنگام باز و بسته کردن درب شما را با سختی مواجه خواهد کرد. تا همین چند سال پیش دستگیره‌ها اغلب ساده بودند و از جنس فلز و یا چوب تولید می‌شدند. اما در حال حاضر شرکت‌های تولید کننده در بکارگیری جنس و طراحی دستگیره‌ها از ایده‌های خلاقانه، هنری و خاصی بهره می‌گیرند که به زیباتر شدن و استحکام آن‌ها کمک کرده است. لازم به ذکر است استفاده از جنس بهتر و بکارگیری طراحی‌های زیباتر در دستگیره‌ها، می‌تواند بر قیمت درب استیل تاثیرگذار باشد.

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


خرید آنلاین درب استیل
یک شنبه 19 شهريور 1402 ساعت 20:46 | بازدید : 89 | نویسنده : wikipedia-iran | ( نظرات )
درب استیل با استحکام بالا دربرابر ضربات، آتش سوزی و آوار که به سبب ویژگی‌­هایی که دارد از ورود سارقان جلوگیری می‌­کند. درب استیل دربرابر تخریب و دستکاری مقاوم بوده و به این سادگی‌­ها نفوذ پذیر نیست. البته که هرگز نمی­‌توان اذعان داشت که این درب­‌ها به طور صد در صد نفوذ ناپذیرند؛ اما در مقایسه با درب‌­های معمولی که برای فروشگاه­‌ها، مراکز اداری و تجاری و منازل استفاده می‌­شود، دارای امنیت منحصر به فردی است. با خرید آنلاین درب استیل، حتی اگر ساده ترین نوع آن را انتخاب کنید، از لحاظ ذهنی به سارقان ضربه خواهید زد و بی خیال باز کردن درب منزل یا محل کار شما خواهند شد.
مزایای فروش آنلاین درب استیل چیست؟
درب استیل به سبب مزایای بسیاری که دارد امروزه به محبوب‌­ترین نوع درب مصرفی در ساختمان‌­های مسکونی، اداری و تجاری تبدیل شده است. در ادامه برخی از این مزایای فروش آنلاین درب استیل را با هم مرور می‌­کنیم:
  • آرامش خاطر

مهم‌­ترین مزیت خرید آنلاین درب استیل، آرامش خاطری است که به صاحب ملک عطا می­‌کند. شما در مسافرت‌­های طولانی دیگر لازم نیست نگران منزل یا محل کارتان باشید که از دست سارقان در امان باشد. از سوی دیگر ممکن است شاغل باشید و ساعاتی از شبانه روز فرزندان یا پدر و مادر پیرتان در منزل تنها باشند. با خرید آنلاین درب استیل دیگر دل‌مشغولی امنیت آنان را نخواهید داشت. این امر به افزایش بهره­‌وری در محیط کار و ارتقای راندمان کاری شما نیز کمک خواهد کرد.

  • امکانی بررسی طرح های مخلف

با خرید آنلاین درب استیل دیگر نگران هدر رفت انرژی و وقت خود نخواهید بود. با مشاهده طرح های مختلف و اطلاع از ویژگی های فنی هر مدل درب استیل به راحتی امکان بررسی آن ها را دارید و بدون صرف وقت و انرژی می تواید بهترن گزینه را انتخاب کنید.

  • خرید مناسب ترین قیمت

شما با حرید آنلاین درب استیل، امکان مقایسه قیمت ها را خواهید داشت و به راحتی . بهترین طرح را با مناسب ترین قیمت درب استیل را بدست می آورید.

درب استیل را از کجا بخریم؟

درب ضد سرقت مانند همه تجهیزات ساختمانی بازار مخصوص به خود را دارد. شما وقتی با عرضه کنندگان فراوانی از یک محصول مواجه می‌­شوید، قطعا برای خرید درب ضد سرقت دچار سردرگمی خواهید شد؛ چرا که شما از متریال درب سازی اطلاعات چندانی ندارید و با قیمت انواع درب هم آشنا نیستند. در این مواقع معرفی یک مرکز فروش درب ضد سرقت از سوی یک آشنا که خود به تازگی خریدی مشابه انجام داده باشد و راضی هم باشد، بسیار راه‌گشاست. در غیر این صورت باید پیش از خرید، بررسی‌­های لازم را انجام دهید تا با قرار گرفتن در جو خرید، انتخاب شتاب‌زده­ای را تجربه نکنید. یک راه حل دیگر برای انجام خریدی هوشمندانه، خرید اینترنتی است. شاید با خود بگویید مگر درب ضد سرقت به این بزرگی را هم می­‌توان اینترنتی خرید کرد؟ پاسخ سوال شما مثبت است. شما می‌­توانید با مراجعه به مراکز معتبر اینترنتی فروش درب ضد سرقت، انواع درب ضد سرقت ترک، ایرانی و چینی را رصد کنید، قیمت درب ضد سرقت در مدل­‌ها، رنگ‌­ها و طرح‌­های مختلف را با هم مقایسه کنید و با توجه به تم منزل یا محل کار، بودجه‌­ای که دارید و کیفیتی که انتظار دارید، خرید خود را نهایی کنید. در هنگام خرید اینترنتی توجه داشته باشید که فروشگاه مجازی حتما مجوزهای لازم را دارا باشد، از قدمت و اعتبار خوبی برخوردار باشد، خدمات پس از فروش داشته باشد، محصولاتش دارای گارانتی باشند و محیطی امن برای خرید شما فراهم کند. از طرف دیگر پیشنهاد ما این است از فروشگاهی خرید درب ضد سرقت را انجام دهید که خودشان تولید کننده باشند و در صورت نیاز بتوانند دربی با ابعاد سفارشی و طرحی که مد نظر شماست، برایتان آماده کنند.

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


انواع درب استیل
یک شنبه 19 شهريور 1402 ساعت 20:45 | بازدید : 77 | نویسنده : wikipedia-iran | ( نظرات )

درب استیل تنها یک راه ساده ورود به خانه یا دیگر فضاهای داخل ساختمان نیست بلکه درب استیل بیشتر نقش جداکننده قسمت های مختلف ساختمان از یکدیگر را ایفا می‌کنند. از همه مهمتر درب استیل یک حفاظ لوکس و ایمن با طول عمر بالا است که به عنوان درب ورودی ساختمان در انواع مختلف طراحی و تولید می شود.

 معرفی انواع درب استیل

درب های استیل یکی از مهم ترین بخش های تشکیل دهنده بناها محسوب می شوند و بسته به مکان مورد نصب، دارای انواع مختلفی هستند. از آنجایی که این عنصر مهم ترین عامل ورودی و خروجی به منزل و ساختمان ها می باشد و امنیت ساختمان به این درب ها بستگی دارد،در زمان خرید،باید مناسب ترین آن تهیه شود. درب استیل شامل انواع درب استیل ورودی و درب استیل ضد سرقت، درب استیل لابی و درب استیل حیاط می باشد که معمولا جنس این درب ها از استیل 304 و ترکیبی از شیشه و چوب است.
درب های استیل بر حسب روش ساخت خود به دو دسته کلی درب های تمام استیل و درب های کاوری تقسیم می شود.

درب استیل ضد سرقت

درب ضد سرقت استیل به عنوان یکی از مهم ترین قسمت های یک ساختمان به شمار می رود. این درب در مدل ها و طرح های مختلف تولید و روانه بازار می شود. در واقع این درب ها با استانداردهای خاصی طراحی و ساخته می شوند .همچنین نسبت به حرارت و رطوبت و صدا نیز عایق است. طراحی درب استیل ضد سرقت به گونه است که بسیار مقاوم است و از ورود افراد غیر مجاز به داخل ساختمان جلوگیری می کند.درب استیل ضد سرقت دارای انواع گوناگونی است و بسته به سلیقه و بودجه خود می توانید یک گزینه را برای ساختمان خود تهیه نمایید.

درب استیل ورودی

یکی از مهم ترین درب های استیل می توان به درب ورودی اشاره داشت. درب استیل ورودی دارای انواع مختلفی هستند که بسته به نیاز و سلیقه شما میتوانید یکی از آن ها را انتخاب و در ساختمان خود استفاده نمایید .این درب ها در دکوراسیون ساختمان تاثیر زیادی دارند و همواره سعی می شود درب استیل ورودی با یراق آلات شیک و زیبا برای منازل انتخاب و مورد استفاده قرار گیرد.
درب استیل ورودی در طرح ها و قیمت مختلف در بازار وجود دارند. شما میتواند با توجه به بودجه و دیزاین ساختمان خود از انواع درب ورودی استیل در ساختمانتان بهره مند شوید.

درب استیل طلایی

یکی از لوکس ترین نوع درب استیل، درب طلایی می باشد.این درب ها معمولادر مکان هایی مثل ظلا و چواهر فروشی، صرافی ها و بانک ها نصب می شوند.این درب ها کاملا ضد خش هستند و به هیچ وجه رنگ طلایی آنها تغییر نمی کنند. از دیگر ویژگی درب استیل طلایی این است که به دلیل روکشی مقاومی که روی آن ها نصب شده است به هیچ وجه روی این درب ها خط و خشی نمی افتد. به دلیل جنس مقاوم این درب ها ایمنی محل استفاده از آنها افزایش پیدا می کند.

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نرده استیل
شنبه 26 آبان 1397 ساعت 7:35 | بازدید : 128 | نویسنده : wikipedia-iran | ( نظرات )

نرده استیل یکی از انواع نرده دکوراتیو است که به دلیل ظاهر زیبا و خاصیت زنگ نزن بودن استیل جایگزین نرده های کلاسیک چوبی و آهنی شده است. نرده استیل هرگز زنگ نمی زند و در برابر عوامل فرسایش محیطی چون رطوبت, سرما, نور خورشید, گرد و خاک مقاوم بوده و تغییر رنگ نخواهد داد. نرده استیل دارای مدل ها و طرح های متنوعی است که می توان بر اساس نمای داخلی و خارجی ساختمان و فضای محل اجرای نرده از آنها استفاده نمود.

نرده استیل

برچسب‌ها: نرده استیل ,

موضوعات مرتبط: نرده استیل , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


هندریل استیل
چهار شنبه 4 بهمن 1396 ساعت 17:54 | بازدید : 129 | نویسنده : wikipedia-iran | ( نظرات )

هندریل استیل

هندریل استیل به دلیل مقاومت عالی در برابر زنگ زدگی و رطوبت بهترین گزینه جهت استفاده در راه پله ها و دیواره استخر ها است. هندریل استیل 304 از بهترین و با کیفیت ترین قطعات و اتصالات عرضه می شود این نوع نرده استیل برای دستگیر استیل استخر ها و راه پله هایی که امکان اجرای نرده کامل را به دلیل محدودیت در فضای راه پله ندارند مناسب است.

هندریل استیل

برچسب‌ها: نرده استیل ,

موضوعات مرتبط: نرده استیل , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نرده استیل دکوراتیو
چهار شنبه 4 بهمن 1396 ساعت 17:53 | بازدید : 137 | نویسنده : wikipedia-iran | ( نظرات )

نرده استیل دکوراتیو

نرده استیل دکوراتیو یا نرده استیل فانتزی یکی از مدرن ترین و بروز ترین مدل های نرده استیل است که برای ساختمان هایی با معماری و دکوراسیون شیک و متفاوت مناسب می باشد. استیل بکار رفته در این نوع نرده ها از با کیفیت ترین نوع استنلس استیل 304 است.

نرده استیل آکات استیل

برچسب‌ها: نرده استیل ,

موضوعات مرتبط: نرده استیل , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نرده کابلی استیل
چهار شنبه 4 بهمن 1396 ساعت 17:53 | بازدید : 150 | نویسنده : wikipedia-iran | ( نظرات )

نرده کابلی استیل

این مدل نرده استیل یکی از مستحکم ترین و در عین حال مدرن ترین مدل های نرده راه پله است. نرده کابلی با استفاده از پایه های استیل آلومینیوم و آهنی به صورت پروفیل و لوله همراه با کابل های محافظ در چندین ردیف افقی از جنس کابل استیل و کابل گالوانیزه ساخته می شود. نرده کابلی استیل شیک ترین مدل نرده استیل کابلی است که می توان در راه پله و بالکن ها از آن استفاده کرد. مهترین قطعه نرده کابلی گیره نگهدارنده کابل ها به پایه ها است معمولا این قطعه از جنس استیل 304 ضد زنگ می باشد. شرکت آکات بزرگ ترین و اولین تولید کننده نرده کابلی استیل در ایران است که با عرضه مدرن ترین و با کیفیت ترین نرده های کابلی از قطعات وارداتی ساخت ترکیه این اطمینان را به هم وطنان محترم می دهد که در قیمت نرده کابلی و کیفیت ساخت نرده کابلی بهترین هستیم.

نرده استیل آکات استیل

برچسب‌ها: نرده استیل ,

موضوعات مرتبط: نرده استیل , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نرده شیشه خور
چهار شنبه 4 بهمن 1396 ساعت 17:52 | بازدید : 172 | نویسنده : wikipedia-iran | ( نظرات )

نرده شیشه خور

نرده های شیشه ای آکات به دو مدل نرده شیشه خور تمام شیشه ای و نرده شیشه ای ترکیبی عرضه می گردد.مدل های نرده های شیشه ای عبارنتد از روکار یا نرده شیشه خور اکسپوز , نرده شیشه ای دفنی , نرده شیشه ای اسپیگت یا خود ایستا , نرده شیشه ای فیکس پوینت.نرده های تمام شیشه ای از یک لایه پی وی بی با ضخامت های 1/5 میلیمتر و 0/76 میلیمتر با دو عدد جام شیشه ای سکریت لمینت شده در ضخامت های 5 تا 10 میلمتر ساخته و اجرا می شود. نرده های تمام شیشه به دلیل استحکام بالا و زیبایی ظاهری کاربرد فراوانی در ساختمان های پر تردد مانند هتل ها و ساختمان های اداری و تجاری دارند.نرده شیشه ای ترکیبی به دلیل استفاده ار شیشه سکریت شده از قیمت کمتری نسبت به نرده شیشه ای تمام شیشه ای برخوردار هستند و مناسب ساختمان های کم تردد می باشند.

نرده شیشه ای آکات

برچسب‌ها: نرده شیشه ای ,

موضوعات مرتبط: نرده شیشه ای , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نرده
چهار شنبه 4 بهمن 1396 ساعت 17:52 | بازدید : 128 | نویسنده : wikipedia-iran | ( نظرات )

نرده

نرده راه پله در گذشته از چوب یا آهنی بوده که نیاز به نگهداری و باز سازی مداوم داشته اما امروزه استفاده از استیل ضد زنگ به عنوان نرده راه پله دیگر این مشکل را نداشته و با استحکام و مقاومت عالی استیل در برابر فرسایش و تغییر رنگ هزینه های باز سازی و رنگ آمیزی نرده استیل راه پله برای همیشه پایان می یابد. نرده با داشتن تنوع طرح و زیبایی ذاتی استیل بهترین گزینه برای نرده راه پله های ساختمان های امروزی است که هم به استحکام نرده و هم به زیبایی آن اهمیت می دهند. بهترین انواع نرده استیل راه پله نرده استیل 304 و نرده استیل 316 می باشد شرکت آکات با تولید متنوع ترین مدل های نرده استیل راه پله با بالاترین کیفیت و با منصفانه ترین قیمت آمده انجام سفارشات شما مشتریان گرامی می باشد.

نرده استیل آکات

برچسب‌ها: نرده استیل ,

موضوعات مرتبط: نرده استیل , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نرده استیل شیشه خور
چهار شنبه 4 بهمن 1396 ساعت 17:51 | بازدید : 131 | نویسنده : wikipedia-iran | ( نظرات )
نرده استیل شیشه خور
این نوع نرده از ترکیب و استفاده شیشه به همراه قطعات نرده استیل ساخته می شود. نرده استیل شیشه خور از شیشه سکریت ساده تا ضخامت 12 میلیمتر و شیشه لمینت تا ضخامت 16 میلیمتر و پایه ها و دستگیره های استیل از لوله استیل 304 به قطر 38 میلیمتر تا 51 میلیمتر و پروفیل های استیل 40*40 و 30*60 میلیمتر به وسیله یراق استیل شیشه گیر تولید می شود. نرده استیل شیشه خور با داشتن شفافیت ذاتی شیشه و براقیت و زیبایی استیل بهترین گزینه برای راه پله هایی با معماری شیک و مدرن است. در تولید نرده استیل شیشه خور مهمترین عامل کیفیت شیشه و قطعات نگهدارنده شیشه به پایه ها است فاصله پایه های استیل در نرده استیل شیشه خور بین 75 سانتیمتر تا 85 سانتیمتر است و ارتفاع نرده شیشه خور برای راه پله بین 90 تا 110 سانتیمتر است. قیمت گذاری نرده استیل شیشه خور بر اساس متر مربع می باشد این مدل نرده ترکیبی یکی از زیبا ترین و شیک ترین مدل های نرده استیل و نرده شیشه ای است. نرده استیل شیشه خور شرکت آکات با بالاترین کیفیت و عادلانه ترین قیمت عرضه و تولید می شود.

نرده شیشه ای آکات

برچسب‌ها: نرده استیل ,

موضوعات مرتبط: نرده استیل , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


قیمت نرده استیل
چهار شنبه 4 بهمن 1396 ساعت 17:50 | بازدید : 134 | نویسنده : wikipedia-iran | ( نظرات )

قیمت نرده استیل

مواردی که در تعیین قیمت نرده استیل تاثیر گذار هستند عبارتند از نوع استیل به کار رفته در تولید نرده استیل از نظر کیفیت و مقاوت استیل در برابر زنگ زدگی و تغییر رنگ که به دو کیفیت نرده های استیل درجه دو با کد استیل 201 و نرده استیل درجه یک با کد استیل 304 و 316 تقسیم می شوند. و همچنین استحکام و مقاوت قطعات نرده استیل در برابر فشار و کشش که به دو دسته قطعات سبک و قطعات سنگین تقسیم می شوند. مدل نرده استیل از نظر شکل ظاهری ارتفاع نرده شکل چیدمان گارد های امنیتی محافظتی و تعداد آنها سیستم های نصب نرده استیل و در آخر متراژ سفارش نرده دیگر مواردی هستند که در قیمت نرده استیل تعیین کننده هستند. مبنای قیمت نرده استیل بر اساس متراژ طول هندریل (دستگیره) اجرا شده و تعداد پایه های مادر یا استارت قیمت گذاری می شود.

مدل نرده استیل واحد متر طول قیمت (ریال)
نرده استیل سه خط ساده201 1 650000
نرده استیل تراس201 1 850000
نرده استیل هندریل استیل201 1 450000
نرده استیل چهارگوش201 1 1100000
نرده استیل شیشه خور201 1 1500000
برچسب‌ها: نرده استیل ,

موضوعات مرتبط: نرده استیل , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


قطعات نرده استیل
چهار شنبه 4 بهمن 1396 ساعت 17:50 | بازدید : 128 | نویسنده : wikipedia-iran | ( نظرات )

قطعات نرده استیل به دو دسته سبک یا درجه دو , سنگین و درجه یک تقسیم می شوند. در تولید قطعات سبک از ورق های استیل از روش های پرس , برش و جوش استفاده می شود که از نظر مقاومت و استحکام در برابر فشار وزنی ضعیف تر هستند اما از نظر قیمت نسبت به قطعات نرده استیل درجه یک ارزان تر هستند. قطعات درجه یک به وسیله شمش ها و میلگرد های استیل در فرآیند قالب ریزی , ریخته گری استیل , تراش کاری و پرداخت تولید می شوند که اختلاف فاحشی از نظر کیفیت و استحکام در برابر قطعات سبک دارند. در تولید قطعات نرده استیل درجه یک فقط از استیل 304 و 316 استفاده می شود که بهترن نوع استیل است اما در تولید قطعات نرده استیل سبک از استیل 201 هم استفاده می شود. قطعات نرده استیل تنها از نوع درجه یک می باشد.

نرده استیل آکات استیل

برچسب‌ها: نرده استیل ,

موضوعات مرتبط: نرده استیل , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نرده استیل کابلی
چهار شنبه 4 بهمن 1396 ساعت 17:49 | بازدید : 130 | نویسنده : wikipedia-iran | ( نظرات )

نرده استیل کابلی

نرده استیل کابلی یکی از زیباترین و مدرن ترین مدل های نرده استیل است که مناسب اجرا در فضای بیرونی و دکوراسیون داخلی ساختمان است. که از ترکیب کابل های استیل موازی به عنوان محافظ و پایه های استیل از لوله و پروفیل به همراه قطعات استیل مهارکننده کابل ها به پایه ها و دستگیره های استیل و چوبی ساخته می شود.


نرده استیل آکات استیل

برچسب‌ها: نرده استیل ,

موضوعات مرتبط: نرده استیل , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


قیمت نرده استیل 304
چهار شنبه 4 بهمن 1396 ساعت 17:48 | بازدید : 131 | نویسنده : wikipedia-iran | ( نظرات )

لیست قیمت نرده استیل 304

قیمت نرده استیل راه پله بر اساس متر طول نرده اجرا شده تعیین می شود در جدول زیر لیست قیمت نرده استیل 304 و نرده استیل 201 آمده است.

لیست نرده استیل 304 و نرده استیل 201
مدل نرده استیل واحد متر طول قیمت (ریال)
نرده استیل سه خط ساده 1 650000 تا 1200000
نرده استیل تراس 1 850000 تا 1600000
نرده استیل هندریل استیل 1 450000 تا 750000
نرده استیل چهارگوش 1 1100000 تا 2400000
نرده استیل شیشه خور 1 1500000 تا 2200000
برچسب‌ها: نرده استیل ,

موضوعات مرتبط: نرده استیل , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نرده استیل پله گرد
چهار شنبه 4 بهمن 1396 ساعت 17:48 | بازدید : 116 | نویسنده : wikipedia-iran | ( نظرات )

نرده استیل پله گرد

پله استیل گرد با ستون استیل از لوله های استیل اجرا می شود در این مدل پله استیل می توان از کف پله هایی از جنس چوب سنگ وشیشه ساخته می شود چهارچوب کف پله های استیل از پزوفیل های 40در20 میلیمتر است. نرده استیل نصب شده برروی پله استیل باید بوسیله دستگاه خم کاری به صورت کمانی شکل خم شود تا متناسب با شعاع دایره پله گرد خم شود.

نرده استیل پله گرد

نرده استیل پله گرد 1 نرده استیل پله گرد 2
برچسب‌ها: نرده استیل ,

موضوعات مرتبط: نرده استیل , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نرده استیل با پله استیل
چهار شنبه 4 بهمن 1396 ساعت 17:47 | بازدید : 141 | نویسنده : wikipedia-iran | ( نظرات )

نرده استیل با پله استیل

پله های استیل معمولا همراه با نرده استیل اجرا می شوند و قیمت گذاری با توجه بع تعداد پله های ساخته شده و طول نرده استیل تعیین می شود. پله استیل معمولا با یک سازه استیل از شاسی 70در70 میلیمتر ساخته می شود. پله استیل گرد با یک ستون استیل از لوله استیل به قطر 80 میلیمتر و کف پله های استیل از چهارچوب مستطیلی شکل از پزوفیل 40در20 میلیمتر ساخته می شود. نرده استیل در ساخت پله ها به وسیله پیچ مهره اجرا می شود.

نرده استیل با پله استیل

نرده استیل با پله استیل 1 نرده استیل با پله استیل 2
برچسب‌ها: نرده استیل ,

موضوعات مرتبط: نرده استیل , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نرده استیل اسپایدری
چهار شنبه 4 بهمن 1396 ساعت 17:47 | بازدید : 131 | نویسنده : wikipedia-iran | ( نظرات )

نرده استیل اسپایدری

ترکیب قطعات اسپایدر با پایه های استیل و پنل های شیشه ای مدلی را می سازد به نام نرده استیل اسپایدری. در این مدل نرده استیل کیفیت بالای قطعات نگهدارنده اسپایدری بسیار مهم است این قطعات به وسیله جوشکاری استیل به پایه ها وصل می شوند تعداد و مدل یراق اسپایدری بستگی به وزن و ارتفاع جام های شیشه ای دارد. نرده استیل اسپایدر یکی از گران ترین نوع نرده استیل است.

نرده استیل اسپایدری

نرده استیل اسپایدری 1 نرده استیل اسپایدری 2 نرده استیل اسپایدری 3
برچسب‌ها: نرده استیل ,

موضوعات مرتبط: نرده استیل , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نرده استیل گارد عمودی
چهار شنبه 4 بهمن 1396 ساعت 17:46 | بازدید : 131 | نویسنده : wikipedia-iran | ( نظرات )

نرده استیل گارد عمودی

نرده استیل فرانسوی یا همان عمودی ایمن ترین مدل نرده استیل است که بیشتر در بالکن ها و دو استخر ها استفاده می شود. این مدل نرده استیل از دو ردیف گارد افقی و چندین ردیف موازی گارد عمودی در فواصل 12 سانتیمتر ساخته می شود. به دلیل  استفاده از قطعات استیل بیشتر نسبت به سایر مدله های نرده استیل در این مدل قیمت نمام شده آن بیشتر می باشد. ارتفاع نرده استیل عمودی معمولا 110 سامتیمتر است.

نرده استیل گارد عمودی

نرده استیل گارد عمودی 1

برچسب‌ها: نرده استیل ,

موضوعات مرتبط: نرده استیل , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نرده استیل با پایه شیشه خور
چهار شنبه 4 بهمن 1396 ساعت 17:46 | بازدید : 147 | نویسنده : wikipedia-iran | ( نظرات )

نرده استیل با پایه شیشه خور

این نوع نرده از ترکیب و استفاده شیشه به همراه قطعات نرده استیل ساخته می شود. نرده استیل شیشه خور از شیشه سکریت ساده تا ضخامت 12 میلیمتر و شیشه لمینت تا ضخامت 16 میلیمتر و پایه ها و دستگیره های استیل از لوله استیل 304 به قطر 38 میلیمتر تا 51 میلیمتر و پروفیل های استیل 40*40 و 30*60 میلیمتر به وسیله یراق استیل شیشه گیر تولید می شود. نرده استیل شیشه خور با داشتن شفافیت ذاتی شیشه و براقیت و زیبایی استیل بهترین گزینه برای راه پله هایی با معماری شیک و مدرن است. در تولید نرده استیل شیشه خور مهمترین عامل کیفیت شیشه و قطعات نگهدارنده شیشه به پایه ها است فاصله پایه های استیل در نرده استیل شیشه خور بین 75 سانتیمتر تا 85 سانتیمتر است و ارتفاع نرده شیشه خور برای راه پله بین 90 تا 110 سانتیمتر است. قیمت گذاری نرده استیل شیشه خور بر اساس متر مربع می باشد این مدل نرده ترکیبی یکی از زیبا ترین و شیک ترین مدل های نرده استیل و نرده شیشه ای است. نرده استیل شیشه خور شرکت آکات با بالاترین کیفیت و عادلانه ترین قیمت عرضه و تولید می شود.

نرده استیل مقاطع گرد شیشه خور

نرده استیل مقاطع گرد شیشه خور 1 نرده استیل مقاطع گرد شیشه خور 2 نرده استیل مقاطع گرد شیشه خور 3
برچسب‌ها: نرده شیشه ای ,

موضوعات مرتبط: نرده شیشه ای , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نرده استیل مقاطع گرد هندریل دیواری
چهار شنبه 4 بهمن 1396 ساعت 17:45 | بازدید : 133 | نویسنده : wikipedia-iran | ( نظرات )

نرده استیل مقاطع گرد هندریل دیواری

نرده استیل هندریل دیواری در ساختمان های اجرا می شود که راه پله های داخلی ساختمان با دیواره های کناری محصور شده باشند. معمولا به دلیل طراحی اشتباه راه پله مجبور هستیم از نرده استیل هندریل دیواری استفاده کنیم. فاصله هندریل استیل از دیواره راه پله 5 سانتیمتر است که با یک پایه کوچک اما مقاوم به دیوار وصل می شود قطر هندریل استیل بین 38 تا 51 میلیمتر است البته در مدل های جدیدتر این نوع نرده استیل از پروفیل های 20 در 60 میلیمتر نیز استفاده می شود.

نرده استیل مقاطع گرد هندریل دیواری

نرده استیل مقاطع گرد هندریل دیواری 1 نرده استیل مقاطع گرد هندریل دیواری 2
برچسب‌ها: نرده استیل ,

موضوعات مرتبط: نرده استیل , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نرده استیل پایه دکوراتیو
چهار شنبه 4 بهمن 1396 ساعت 17:45 | بازدید : 151 | نویسنده : wikipedia-iran | ( نظرات )

نرده استیل پایه دکوراتیو
مدل های دکوراتیو نرده استیل به صورت تمام پایه ساخته می شود. پایه های این مدل نرده استیل ترکیبی از قطعات گوی مانند و یا مربعی شکل هستند. کیفیت این مدل نرده استیل بسیار بالاتر از دیگر مدل های نرده استیل است زیرا برای ساخت این نوع پایه ها به لوله و پروفیل های استیل با ضخامت بالا نیاز است. نرده استیل به کار رفته در نرده استیل دکوراتیو از بهترین استیل 316 و یا 304 می باشد.

نرده استیل پایه دکوراتیو

نرده استیل پایه دکوراتیو 1 نرده استیل پایه دکوراتیو 2 نرده استیل پایه دکوراتیو 3 نرده استیل پایه دکوراتیو 4
برچسب‌ها: نرده استیل ,

موضوعات مرتبط: نرده استیل , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نرده استیل با پایه چوب
چهار شنبه 4 بهمن 1396 ساعت 17:44 | بازدید : 124 | نویسنده : wikipedia-iran | ( نظرات )

نرده استیل با پایه چوب

ترکیب پایه های چوبی و قطعات نرده استیل با یک دیگر موجب شکل گیری نرده استیل و چوب می شود. نرده استیل با دستگیره چوبی بیشتر در راه پله های هتل ها استفاده می شود که ترکیبی جالبی از زیبای طبیعی چوب و جلای استیل بدست می دهد. قطعات نرده استیل طرح چوب بسیار با دوام بوده.

نرده استیل

نرده استیل نرده استیل
برچسب‌ها: نرده استیل ,

موضوعات مرتبط: نرده استیل , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نرده استیل پایه کمانی
چهار شنبه 4 بهمن 1396 ساعت 17:44 | بازدید : 165 | نویسنده : wikipedia-iran | ( نظرات )

نرده استیل پایه کمانی

پایه دکوراتیو کمانی نرده استیل با استفاده از لوله استیل 38 و لوله استیل 16 میلیمتر که به وسیله دستگاه خم کاری شکل کمان گرفته ساخته می شود. نرده استیل کمانی جلو زیبایی به بالکن و راه پله ساختمان ها می دهد و اجرای دقیق ان این اطمینان را به مشتری می دهد که از نرده استیل مناسبی استفاده کرده است. بهترین نواع استیل 304 در ساخت این مدل نرده استیل استفاده شده است تا ماندگاری و دوام بالایی در برابر عوامل فرسایشی محیط اطراف داشته باشد.

نرده استیل پایه کمانی

نرده استیل پایه کمانی 1 نرده استیل پایه کمانی 2
برچسب‌ها: نرده استیل ,

موضوعات مرتبط: نرده استیل , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نرده کابلی
چهار شنبه 4 بهمن 1396 ساعت 17:43 | بازدید : 128 | نویسنده : wikipedia-iran | ( نظرات )

نرده کابلی

این مدل نرده یکی از مستحکم ترین و در عین حال مدرن ترین مدل های نرده راه پله است. نرده کابلی با استفاده از پایه های استیل آلومینیوم و آهنی به صورت پروفیل و لوله همراه با کابل های محافظ در چندین ردیف افقی از جنس کابل استیل و کابل گالوانیزه ساخته می شود. نرده کابلی استیل شیک ترین مدل نرده کابلی است که می توان در راه پله و بالکن ها از آن استفاده کرد. مهترین قطعه نرده کابلی گیره نگهدارنده کابل ها به پایه ها است معمولا این قطعه از جنس استیل 304 ضد زنگ می باشد. شرکت آکات بزرگ ترین و اولین تولید کننده نرده کابلی استیل در ایران است که با عرضه مدرن ترین و با کیفیت ترین نرده های کابلی از قطعات وارداتی ساخت ترکیه این اطمینان را به هم وطنان محترم می دهد که در قیمت نرده کابلی و کیفیت ساخت نرده کابلی بهترین هستیم.

نرده استیل با گارد کابلی

نرده استیل با گارد کابلی 1 نرده استیل با گارد کابلی 2 نرده استیل با گارد کابلی 3
برچسب‌ها: نرده استیل ,

موضوعات مرتبط: نرده استیل , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نرده استیل چهارگوش
چهار شنبه 4 بهمن 1396 ساعت 17:43 | بازدید : 127 | نویسنده : wikipedia-iran | ( نظرات )

نرده استیل چهارگوش

یکی از زیبا ترین مدل های نرده استیل مدل چهارگوش است دراین مدل نرده استیل از پروفیل های استیل به ابعاد 20در 20 میلیمتر برای گارد های نرده استیل و پرو فیل های 40در40 میلیمتر برای پایه ها و دستگیره نرده استفاده می شود. قیمت نرده استیل چهار گوش به دلیل قیمت بالای اتصالات از سایر مدل های نرده استیل گرانتر است. این مدل نرده استیل برای ساختمان هایی با معماری مدرن مناسب است.

نرده استیل چهارگوش

نرده استیل چهارگوش 1 نرده استیل چهارگوش 2
برچسب‌ها: نرده استیل ,

موضوعات مرتبط: نرده استیل , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نرده استیل مقاطع گرد یک گارد
چهار شنبه 4 بهمن 1396 ساعت 17:42 | بازدید : 130 | نویسنده : wikipedia-iran | ( نظرات )

نرده استیل مقاطع گرد یک گارد

نرده های تک گارد برای راه پله های استفاده می شود که از حفاپ های سکو دار ساخته شده باشد. نرده استیل تک گارد معمولا در ایستگاه های مترو و بیمارستان ها اجرا می شود. استحکام نرده استیل تک گارد به دلیل ارتفاع کم پایه ها بسیار بالا است.

نرده استیل مقاطع گرد یک گارد

نرده استیل مقاطع گرد یک گارد 1 نرده استیل مقاطع گرد یک گارد 2
برچسب‌ها: نرده استیل ,

موضوعات مرتبط: نرده استیل , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نرده استیل مقاطع گرد دو گارد
چهار شنبه 4 بهمن 1396 ساعت 17:42 | بازدید : 127 | نویسنده : wikipedia-iran | ( نظرات )

نرده استیل مقاطع گرد دو گارد

این مدل نرده استیل جهت اجرا در راه پله های ساختمان هایی اجرا می شود که قبلا یک سکوی سنگی یا آجری داشته باشند. نرده استیل اجرا در دو گار حفاظتی با ارتفاع 60 سانتیمتر نصب می شود. پایه های نرده استیل دو خط از لوله 38 میلیمتر و گارده های آن از لوله 16 و 25 میلیمتر استیل می باشد. قیمت این مدل نرده استیل کمتراز نرده استیل سه خط می باشد.

نرده استیل مقاطع گرد دو گارد

نرده استیل مقاطع گرد دو گارد 1 نرده استیل مقاطع گرد دو گارد 2
برچسب‌ها: نرده استیل ,

موضوعات مرتبط: نرده استیل , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نرده استیل مقاطع گرد سه گارد
چهار شنبه 4 بهمن 1396 ساعت 17:41 | بازدید : 140 | نویسنده : wikipedia-iran | ( نظرات )

نرده استیل مقاطع گرد سه گارد

یکی از رایج ترین و ارزان ترین مدل های نرده استیل که با لوله های استیل به قطر های 51 و 38 و 16 میلیمتر اجرا می شود نرده استیل سه خط است. این مدل نرده استیل از دو نوع استیل 304 و استیل 201 ساخته می شود.

نرده استیل مقاطع گرد سه گارد

نرده استیل مقاطع گرد سه گارد 1 نرده استیل مقاطع گرد سه گارد 2 نرده استیل مقاطع گرد سه گارد 3
برچسب‌ها: نرده استیل ,

موضوعات مرتبط: نرده استیل , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


حفاظ استیل بالکن
چهار شنبه 4 بهمن 1396 ساعت 17:41 | بازدید : 118 | نویسنده : wikipedia-iran | ( نظرات )

حفاظ استیل بالکن

استیل S30400 به دلیل ضد زنگ بودن در برابر رطوبت و داشتن استحکام بالا در مقابل فشار و ضربه بهترین گزینه برای ساخت حفاظ بالکن است حفاظ استیل بالکن در ساختمان های بلند مرتبه تا ارتفاع 110 سانتیمتر ساخته می شود و گارد های امنیتی حفاظ استیل بالکن به صورت عمودی و در فواصل 12 سانتیمتر از یکدیگر نصب می شود. اگر در طبقات اول نصب شود باید از نوع حفاظ استیل امنیتی باشد تا مانع ورود سارقان به داخل ساختمان شود. شرکت آکات بزرگ ترین تولید کننده حفاظ استیل بالکن در ایران است که با سالها فعالیت در ساخت انواع حفاظ استیل بالکن با طرح های مدرن و انحصاری آمده انجام سفارشات مشتریان محترم است.

حفاظ استیل بالکن

حفاظ استیل بالکن 1 حفاظ استیل بالکن 2
برچسب‌ها: حفاظ استیل ,

موضوعات مرتبط: حفاظ استیل , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


حفاظ استیل درب بانکی
چهار شنبه 4 بهمن 1396 ساعت 17:40 | بازدید : 121 | نویسنده : wikipedia-iran | ( نظرات )

حفاظ استیل درب بانکی

ساخت حفاظ استیل درب با فریم اصلی از پروفیل استیل 304 که نقش نگهدارنده لنگه های باز شو حفاط استیل درب را دارد ساخته می شود. حفاظ استیل درب باید بسیار مستحکم باشد تا به راحتی خم نشود برای این موضوع داخل حفاظ استیل از لوله های آهنی یا میلگرد آهنی استفاده می شود تمام قطعات و اتصالات حفاط استیل در این نوع از جنس استیل ضد زنگ بوده که از روش جوش آرگون به یکدیگر متصل می شوند.

حفاظ استیل درب بانکی

حفاظ استیل درب بانکی 1 حفاظ استیل درب بانکی 2
برچسب‌ها: حفاظ استیل ,

موضوعات مرتبط: حفاظ استیل , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


حفاظ بانکی استیل
چهار شنبه 4 بهمن 1396 ساعت 17:40 | بازدید : 120 | نویسنده : wikipedia-iran | ( نظرات )

حفاظ بانکی استیل

حفاظ بانک محکمترین نوع حفاظ استیل است که با استفاده از پروفیل استیل و لوله های استیل که با جوشکاری آرگون به هم وصل می شوند ساخته می شود. در داخل حفاظ استیل بانکی به جهت استحکام بیشتر میلگرد آهنی کار گذاشته می شود چهارچوب حفاظ استیل بانکی از پروفیل 30 در 60 میلیمتر استیل ساخته می شود.

حفاظ بانکی استیل

حفاظ بانکی استیل 1 حفاظ بانکی استیل 2 حفاظ بانکی استیل 3
برچسب‌ها: حفاظ استیل ,

موضوعات مرتبط: حفاظ استیل , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


حفاظ استیل پنجر
چهار شنبه 4 بهمن 1396 ساعت 17:39 | بازدید : 122 | نویسنده : wikipedia-iran | ( نظرات )

حفاظ استیل پنجر

حفاظ پنجره ها که از جنس استیل S30400 تولید می شود که به دو صورت حفاظ استیل پنجره خطی افقی و عمودی اجرا می شوند و یا حفاظ استیل پنجر امنیتی است که در طبقات اول به منظور جلو گیری از ورود دزد به داخل واحد های ساختمانی اجرا می شود. حفاظ استیل پنجره خطی از لوله ها و پروفیل های ستیل با قطر و ابعاد متنوع به صورت چند ردیف گارد افقی و عمودی موازی برای طبقات بالایی ساختمان نصب می شود

 

حفاظ استیل افقی پنجره

برچسب‌ها: حفاظ استیل ,

موضوعات مرتبط: حفاظ استیل , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


حفاظ بانکی
چهار شنبه 4 بهمن 1396 ساعت 17:39 | بازدید : 130 | نویسنده : wikipedia-iran | ( نظرات )

حفاظ بانکی
یکی از مستحکم ترین انواع حفاظ استیل حفاظ بانکی است که به نام حفاظ استیل بانکی شناخته می شود ساخت حفاظ استیل بانکی با استفاده از پروفیل های استیل ضد زنگ S30400 و لوله های استیل به قطر 25 میلیمتر و میلگرد آجدار با روش برش کاری استیل, سوراخ کاری استیل و جوشکاری استیل انجام می شود.

حفاظ بانکی

حفاظ استیل بانکی پنجره

حفاظ بانکی استیل

حفاظ استیل درب بانکی

برچسب‌ها: حفاظ استیل ,

موضوعات مرتبط: حفاظ استیل , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


حفاظ استیل بانکی
چهار شنبه 4 بهمن 1396 ساعت 17:38 | بازدید : 128 | نویسنده : wikipedia-iran | ( نظرات )

حفاظ استیل بانکی

یکی از مستحکم ترین انواع حفاظ استیل حفاظ بانکی است که به نام حفاظ استیل بانکی شناخته می شود ساخت حفاظ استیل بانکی با استفاده از پروفیل های استیل ضد زنگ S30400 و لوله های استیل به قطر 25 میلیمتر و میلگرد آجدار با روش برش کاری استیل, سوراخ کاری استیل و جوشکاری استیل انجام می شود. ساخت حفاظ استیل بانکی با انجام عملیات سوراخ کاری برروی ستون های استیل که از پروفیل استیل 40*40 میلیمتر هستند آغاز می شود بعد از آن لوله های استیل که به عنوان گارد های محافظ هستند با توجه به ابعاد محل قرار گیری حفاظ ها برش خورده و میلگرد آجدار داخل لوله های استیل قرار می گیرد و سپس این لوله ها در داخل سوراخ های تعبیه شده در پروفیل های استیل قرار می گیرد و به وسیله جوشکاری استیل در جای خود محکم می شوند. فواصل گارد های افقی حفاظ استیل بانکی بین 12 تا 15 سانتیمتر است می توان این مدل حفاظ استیل را برای تمام ساختمان هایی که به امنیت بالایی برای جلو گیری از سرقت نیازمند هستند استفاده نمود.

 

حفاظ استیل بانکی

 

حفاظ بانکی

حفاظ استیل بانکی پنجره

حفاظ بانکی استیل

حفاظ استیل درب بانکی

برچسب‌ها: حفاظ استیل ,

موضوعات مرتبط: حفاظ استیل , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


حفاظ استیل
چهار شنبه 4 بهمن 1396 ساعت 17:38 | بازدید : 125 | نویسنده : wikipedia-iran | ( نظرات )

ساخت انواع حفاظ استیل از نوع استیل 304 در طرح های مدرن و زیبا از قبیل حفاظ استیل بالکن, حفاظ استیل پنجر و حفاظ استیل بانکی با قیمت مناسب تصویری تازه از دکوراسیون استیل در نمای خارجی ساختمان ارائه داده است. استیل با زیبایی ظاهری خود و دوام بالا در برابر فرسایش و زنگ زدگی بهترین گزینه برای استفاده در نمای ساختمان ها است. از این رو ساخت انواع حفاظ استیل هم به جهت زیبایی ظاهری استیل و هم به دلیل استحکام بالای آن کاربرد فراوانی دارد. حفاظ های امنیتی استیل که معمولا در بانک ها استفاده می شود از نوع استیل مرغوب 304 بوده که در فرایند ساخت حفاظ از میلگرد های آهنی و یا لوله های آهنی و سیم بکسل جهت تقویت گارد های امنیتی استفاده می شود. طرح کلی حفاظ های بانکی ساده بوده و از گارد های امنیتی افقی و پایه های عمودی تشکیل می شود. اما گروه آکات با توجه به اهمیت زیبای نمای ساختمان ها اقدام به طراحی و ساخت حفاظ های استیل با طرح هایی منحصر به فرد کرده است که از لحاظ امنتی در سطح بسیار بالایی هستند و همچنین از نظر ظاهری زیبا و مدرن می باشند. این مدل حفاظ استیل هم برای ساختمان هایی که نیازمند امنیت بالایی هستند قابل استفاده بوده و همچنین برای ساختمان های مسکونی که نمای ساختمان در آن ها از اهمیت برخوردار است قابل استفاده می باشد.stainless steel protector

حفاظ استیل

حفاظ استیل بانکی

حفاظ بانکی

حفاظ استیل عمودی پنجره

حفاظ استیل بانکی پنجره

برچسب‌ها: حفاظ استیل ,

موضوعات مرتبط: حفاظ استیل , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نرده شیشه ای
چهار شنبه 4 بهمن 1396 ساعت 17:37 | بازدید : 129 | نویسنده : wikipedia-iran | ( نظرات )

نرده شیشه ای

نرده های شیشه ای به دلیل زیبایی ظاهری و انعکاس نور گزینه مناسبی است برای استفاده در ساختمان هایی با معماری مدرن است. به دلیل شفایت شیشه های به کار رفته در نرده های شیشه این نوع نرده مناسب برای اجرا در راه پله ها و فضاهایی است که نور محیط در آن ها اهمیت دارد. شیشه های به کار رفته در نرده های شیشه ای از نوع سکریت شده و یا لمینت می باشد. شیشه علاوه بر شفافیت ظاهری استحکام مناسبی در برابر فشار و ضربه دارد که با این خصوصیات اجرای نرده شیشه ای از امنیت بالایی برخوردار است. انواع نرده شیشه ای که در راه پله و بالکن استفاده می شود عبارتند از نرده شیشه ای فیکس پوینت , نرده شیشه ای اکسپوز , نرده شیشه ای اسپیگت , نرده شیشه ای ریلی یا رو کار. عرضه مستقیم انواع یراق آلات و اتصالات نرده های شیشه ای از تولیدات کشور ترکیه این تضمین را به شما مشتریان عزیز می دهد که کیفیت نرده های شیشه ای اجرا شده توسط این مجموعه بسیار بالا بوده و با ارائه مدل های متنوع و بروز نرده های شیشه ای قیمتی رقباتی را به شما عرضه کند.

نرده شیشه ای

نرده شیشه ای فیکس چر نصب از بغل

نرده شیشه ای با بست شیشه گیر گارد

نرده شیشه ای با بیس سنگین

نرده شیشه ای با بیس سبک

برچسب‌ها: نرده شیشه ای ,

موضوعات مرتبط: نرده شیشه ای , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نرده آلومینیومی سیلور
چهار شنبه 4 بهمن 1396 ساعت 17:36 | بازدید : 120 | نویسنده : wikipedia-iran | ( نظرات )

نرده آلومینیومی سیلور

نرده آلومینیومی سیلور با استحکام در برابر عوامل فرسایش محیطی و رطوبت وهمچنین بادار بودن مقاومت بالا در مقابل فشار و ضربه با طرح هایی متنوع و بروز گزینه مناسبی جهت استفاده در راپله ها و جان پناه های ساختمان های عمومی و پر تردد است. کیفیت بالای آنودایزینگ نرده آلومینیومی آکات که ساخت معتبرترین شرکت سازنده نرده آلومینیوم در کشور ترکیه است این اطمینان را به ما می دهد تا به عنوان یکی از با سابقه ترین مجموعه های عرضه کننده نرده آلومینیومی در ایران ضمانت کیفیت محصول عرضه شده را برای مدت 10 سال تضمین کنیم. نرده آلومینیوم سیلور در مقاطع گوناگون به صورت پروفیل و لوله آلومینیوم تولید می شود. قطعات نرده آلومینیومی آکات بسیار با کیفیت می باشد و این مدل نرده امکان ترکیب با سایر رنگ بندی های نرده آلومینیومی را دارد. قیمت نرده آلومینیومی سیلور اقتصادی می باشد زیرا تولید آن بیشتر و در نتیجه قیمت تمام شده آن پایین تر از سایر مدل های نرده آلومینیوم است.

نرده آلومینیومی آکات

برچسب‌ها: نرده آلومینیومی ,

موضوعات مرتبط: نرده آلومینیومی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نرده آلومینیومی برنزی
چهار شنبه 4 بهمن 1396 ساعت 17:36 | بازدید : 131 | نویسنده : wikipedia-iran | ( نظرات )

نرده آلومینیومی برنزی

نرده آلومینیومی طرح برنزی مناسب جهت اجرا در راه پله ها ساختمان هایی با سنگ پله روشن است که با ترکیب قطعات نرده آلومینیوم طلایی و سیلور ظاهری زیبا و مدرنی به فضای راه پله می دهد. نرده آلومینیوم برنزی با انودایز 20 میکرون دارای ثبات بالایی در ماندگاری رنگ است که با قطعات با کیفیتی عرضه می شود. قیمت نرده آلومینیومی برنزی نسبت به سایر مدل های نرده آلومینیومی بالاتر بوده و این به دلیل رنگ خاصی است که در تولید این مدل نرده استفاده می شود.

 نرده آلومینیومی آکات
برچسب‌ها: نرده آلومینیومی ,

موضوعات مرتبط: نرده آلومینیومی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نرده آلومینیومی ترکیه
چهار شنبه 4 بهمن 1396 ساعت 17:35 | بازدید : 125 | نویسنده : wikipedia-iran | ( نظرات )

نرده آلومینیومی ترکیه

کلیه نرده های آلومینیومی مجموعه آکات ساخت کشور ترکیه می باشد و بالاترین کیفیت و استاندار تولید اروپا را دارا می باشد.این مجموعه با تلاش فراوان اقدام به عرضه نرده آلومینیومی با قیمت مناسب از کشور ترکیه کرده است. ضمانت عدم تغییر رنگ برای مدت زمان حداقل 10 سال تنها به این محصول نشانه کیفیت بالای نرده های آلومینیومی این مجموعه می باشد.
نرده آلومینیومی ترکیه
برچسب‌ها: نرده آلومینیومی ,

موضوعات مرتبط: نرده آلومینیومی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


قطعات نرده آلومینیومی
چهار شنبه 4 بهمن 1396 ساعت 17:35 | بازدید : 116 | نویسنده : wikipedia-iran | ( نظرات )

قطعات نرده آلومینیومی

قطعات نرده آلومینیومی آکات از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه و بوسیله مجهز ترین و بروزترین دستگاه های در کشور ترکیه تولید می شود. مراحل ساخت نرده آلومینیومی و آنودایزینگ آن به شرح ذیل انجام می شود. در فرایند آندایزنگ بعد از اینکه قطعه آلومینیومی اکسترود شد به قسمت اکسید دهی منتقل می شود و در ابتدا عملیات پاکسازی و چربی زدایی برروی آلومینیوم انجام می شود و پس از خروج از حمام های شستشو وارد واحد الکترویت شده و به وسیله جریان برق دی سی و انتقال دهنده های کاتد وآند توسط محلول اسید سولفرویک و آب فرایند آزاد سازی یون آلومینیوم اجرا می شود. دراین مرحله یون آلومینیوم با اکسیژن اسید سولفرویک ترکیب می شود و اکسید آلومینیوم ساخته می شود. اکسید آلومینیوم به صورت یک لایه برروی سطح فلز آلومینیوم قرار می گیرد که مانع خردگی و تغییر رنگ آن می شود. دراین مرحله هرچه برق دهی بیشتر باشد ضخامت این لایه بیشتر می شود .مناسب ترین ضخامت اکسید آلومینیوم 20 میکرون است. اگر برروی آلومینیومی که مراحل آنودایزنگ انجام شده عملیات سیلینگ یا همان شوک حرارتی انجام شود محصول آلومینیومی بدست می آید که چندین برابر مقاوم بوده و دربرابر تغییرات حرارتی با شدت زیاد و عوامل فرسایش محیطی بسیار مقاوم بوده . این محصول در صنایع ساختمان سازی و اتومبیل سازی ،کشتی سازی و حتی صنایع فضایی نیز کاربرد فراوان دارد.

قطعات نرده آلومینیوم

برچسب‌ها: نرده آلومینیومی ,

موضوعات مرتبط: نرده آلومینیومی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دانش نامه معرفی صنعت ساختمان ایران و آدرس wikipedia-iran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 62
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 25
:: باردید دیروز : 16
:: بازدید هفته : 25
:: بازدید ماه : 67
:: بازدید سال : 2761
:: بازدید کلی : 15662